martes, 21 de octubre de 2008

Welcome to my catalan's blog!!

Holaaa!!!Em dic Marisol,tinc dotze anys encara que demà es el meu aniversari.Fa menys d'una setmana jo i la meva classe(2E)vàrem fer aquests blogs que com ja haureu notat,està en català.
M'agradaria utilitzar bastant aquest blog,ja que es molt còmode arribar,encendre l'ordinador i fer els deures,però em sembla no ho utilitzarem gaire.Ara parlaré una mica sobre jo.
M'agrada molt ballar i si tingués temps,m'encantaria quedar tots els dies amb les meves amigues.Sempre ho passam molt bé.M'agrada molt anar al cinema a veure comèdies.
En fi, a tots els que llegigueu això,gràcies i esper que us agradi el blog.

Molts de petons.Marisol

3 comentarios:

Isasignes_vidasaludable dijo...

hoLa Marisol!
Molt bé aquesta presentació teva. Jo sí que espero que utilitzeu bastant el blog. Tot dependrà de la vostra resposta. De tota manera si vols anant fent proves i descobrint com posar rellotges, comptadors, vokis pots mirar el meu blog on hi ha un enllaç on posa "Recursos per el blog"

Isasignes_vidasaludable dijo...

Ah! Si vols canviar el diseny del teu blog i poser-ne un de més xulo, pregunta-li-ho a Daniela que ella ha "descobert" com fer-ho.
Mira-li el seu blog, i el de Nasma i Yaiza.
Isa

vicent dijo...

Hola Marisol!!!.Soc Vicent i acabo de llegir la teva presentació. Moltes felicitats en el dia del teu aniversari. A mi, també, m'agradat la teva presentació. Haurem de parlar amb na Daniela per canviar la presentació.
Fins aviat !!!!.