martes, 25 de noviembre de 2008

FAULA:LA JIRAFA I EL RATOLÍ

Un dia,una jirafa,anava caminant,quan de sobte,va sentir que la cridaven.Va mirar pels costats però no va veure ningú,i va sentir:
-Aquí,sota teu!
La jirafa va mirar abaix i va trobar un petit ratolí.
-Què vols petit ratolí?
-Em podríes pujar al teu llarg coll per agafar una poma?Fa dies que no menjo res.
-No vull ajudar-te,em dóna peresa.
-Aaaa...En fí me'n vaig -i el ratolí es va marxar molt enfadat.
Al cap d'uns dies es varen tornar a trobar i la jirafa li va dir al ratolí:
-Escolta!T'importaria donar-me una poma del terra,fa uns dies va haver una gran tormenta i totes les fruites van caure dels arbres i no puc agafar-ne cap,però el ratolí li va contestar:
Si l'altre m'haguessis ajudat tú,ara t'ajudaria jo,així que recorda,no facis als altres el que no vols que et facin a tú,perquè algun dia podríes necessitar la seva ajuda.I el ratolí se'n va anar deixant a la jirafa pensant en els seus actes

0 comentarios: